Obserwatorzy

Translate

czwartek, 20 lutego 2014

Dla moich Sióstr...


Witam ponownie!!!!!!!!!
Pokażę wam dzisiaj pisanki,które wkrótce pojadą w Polskę,a zrobiłam je dla moich Sióstr.I tak w kolejności...
...Siostra Ulka uwielbia róże w każdej postaci,gdy zobaczyła pisankę,którą zrobiłam wcześniej  od razu zapałała chęcią posiadania jej.Nie ma sprawy i ją ma.Dorobiłam do niej tylko podstawkę z tym samym deseniem i gotowe...


 ...Siostra Kasia jest fanką żabek i od jakiegoś czasu otrzymuje je w różnych postaciach,dlatego i ja chciałam jej coś w tym temacie podarować.Właśnie dostanie pisankę z taką żabką "księciuniem"...

 ...Siostra Magda zawsze kojarzy mi się z czymś delikatnym i kruchym,i dlatego wybrałam dla niej motyw z lawendą i motylkami.



... i najmłodsza Siostra Kamila ,  jako że jest od ponad roku szczęśliwą  mamą Miłoszka ,otrzyma pisankę z kogucikiem(oczywiście z myślą o siostrzeńcu ją robiłam). Jest bardzo kolorowa no i nie stłucze się więc, Miłoszek będzie mógł nią rzucać.I to by było na tyle...


 ...ale , że spodobała mi się jeszcze jedna serwetka z różami ,wiec powstała jeszcze jedna pisanka-różanka-nawet i rym się tu zaplątał...Chcę wam powiedzieć jeszcze ,że bardzo lubię łączyć decoupage z różnymi koronkami , tasiemkami ,aplikacjami.Według mnie to dodaje pisankom takiego niepowtarzalnego uroku! Czy się ze mną zgadzacie?

A teraz zobaczcie jeszcze walentynkowe serce,które zrobił mój synek Gabryś...

7 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne i wyjątkowe .... ale Książę jest MÓJ!!!! :):):)

    No i brawa dla Gabrysia za jego serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękności! Oczu nie można oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za kogucika :* Miłek na pewno będzie zadowolony :) Piękne pisaneczki Basiu! a ?Księciunio jest po prostu czaderski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żaba, a może i książe piękny, kogucik, róże również, ale dla mnie lawenda :D
    Na żywo wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i bardzo kolorowo...zdecydowanie Twoje pisanki wprowadzają mnie już w nastrój świąteczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo , że swoimi pracami mogę Cię ucieszyć! witam w moich progach i zapraszam ponownie.Pozdrawiam:)

      Usuń