Obserwatorzy

Translate

piątek, 9 maja 2014

kartka na Dzień Matki...z Rapakivi...

Tym razem kartka na Dzień Matki, którą zgłaszam na wyzwanie z  Gościem #29
http://scrapakivi.blogspot.com/search/label/wyzwania%20miesi%C4%99czne%20z%20Go%C5%9Bciem



 wykorzystałam do jej zrobienia papiery w fioletach i zieleniach w różnych odcieniach m. innymi PasteLove, Słodko-kwaśny, różę, którą popsikałam mgiełką Ayeeda Mist- lila kredowy, koronkę, sznurek fioletowy i zielony , perełki i wstążkę.
      Chcę Wam pokazać jeszcze kartkę jaką zrobiłam na imieniny dla mojego Kochanego Szwagierka Wojtka...




...muszę Wam powiedzieć, że każdy element tej kartki odpowiada jednemu życzeniu, które zostało napisane
w celu spełnienia.Wiem , że kartka spodobała się solenizantowi , a to najważniejsze!
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.:))

9 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka dla mamy! Szkoda, że ja mojej nie mogę już wręczyć takiej piękności Kartka dla szwagra męska i przykuwa uwagę, tyle się na niej dzieje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest w moich ulubionych odcieniach fioletu. Wyszla pieknie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna - tyle się tu dzieje ......... pozdrawiam Ki DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Piękna kompozycja, wykonanie no i te kolory, wspaniała inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. fioletowo zielona wyglada genialnie, super pasują te kolorki do siebie:)

    OdpowiedzUsuń