Obserwatorzy

Translate

środa, 11 czerwca 2014

Kwieciście...

Witajcie  w ten kolejny upalny dzień!
Zaczęła się letnia pogoda, więc i pracy przybyło więcej, a to za sprawą pięknie dojrzałych truskawek i pięknie, i bujnie rosnących chwastów. Truskawki pyszne, czerwone, słodkie...no i żeby trochę tego ich uroku zachować to robię dżemiki i kompoty, i mrożę, i piekę z nimi w roli głównej ciasta. A co do chwastów to "niekończąca się opowieść"...skończę z jednej strony , to już z drugiej trzeba iść i dziabać to zielsko, bo warzywa też potrzebują światła.No, a kwiatki swoją drogą trzeba doglądać i tak w kółko...
Ale to tak na marginesie, bo dzisiaj mam dla Was kolejne różane pudełko...


  ...do wykonania użyłam oczywiście serwetki oraz wykończyłam je koronką papierową i kwiatuszkami ze sklejki...


 ...a teraz kolejny kwiatek z kolekcji, którą " hafcę"...
To jest gerbera...

 ...a tu wszystkie trzy: róża, cynia i gerbera....
 ...no to pędzę dalej walczyć z "najeźdźcą" . Dziękuję Wam bardzo za Wasze odwiedzinki i miłe komentarze
Witam bardzo serdecznie nowe osoby odwiedzające mnie i cieszę się bardzo, że moje prace Wam się podobają.To dodaje człowiekowi pozytywnej energii do dalszego działania.
Do zobaczenia wkrótce:)

9 komentarzy:

  1. Lubie ta serwetke, ladnie ozdobilas:) Zapraszam Serdecznie do siebie oraz na rozdawajkę która trwa jeszcze tylko kilka dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Różane pudełko jest przepiękne, uwielbiam motyw róży we wszystkim :)
    Hafciki przeurocze, ciekawa jestem jak je wykorzystasz?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a hafciki znajdą się na kartkach, to pewne. Czekam tylko na zamówiony wykrojnik i na więcej czasu, bo ostatnio go coś "przymało". Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pudełko przepiękne. Bardzo ładnie je ozdobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu ale cudownie tworzysz ! To pudeleczko jest piekne !!!!! A hafciki zjawiskowe. Masz na prawde wielki talent ! Bardzo prosze napisz do mnie maila to uzgodnimy detale jak ma wygladac dla Ciebie dig moj email szymon.angelika.flor@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko bardzo romantyczne i dopracowane w każdym calu, a hafty przepiękne, ja nie haftuję więc mogę podziwiać Twoje cudeńka:) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko, śliczne kwiaty. Całość wygląda uroczo i kobieco

    OdpowiedzUsuń