Obserwatorzy

Translate

wtorek, 22 lipca 2014

Kartka na 18- nastkę...

Witam Was!
Dzisiaj mam dla Was kartkę, którą zrobiłam na urodziny dla chłopaka, który lubi piłkę nożną i jest patriotą...
Zobaczcie jak poradziłam sobie z tym tematem...



 Nawet nie wiecie , jak trudno znaleźć  coś z grafik piłkarzy na sklepowych półkach! Obszukałam dokładnie kilka sklepów i praktycznie nic. Jedynie papiery Prima Marketing Allstar posiadają śladowe ilości tego tematu, bo większość papierów zawiera grafiki z "bejsboolem". A żeby nie było łatwo się zdecydować, zrobiłam jeszcze drugą kartkę....dla zabawy...





I co myślicie o nich? proszę o Waszą ocenę i pozdrawiam:)

20 komentarzy:

  1. o rajuśku, ale świetne, wszystkie, ale pierwsza dla mnie the best:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, a tyle głowiłam się , jak to ugryźć i dziękuję:)

      Usuń
  2. Super sobie poradziłaś! Świetne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite! osobiście wybrałabym pierwszą, ale druga też jest świetna;) idealnie sobie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie sobie poradziłaś. Świetne kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki Basiu, chociaż to ta pierwsza skradła moje serce:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie fajne ale ta pierwsza jest ekstra, solenizantowi spodoba się na pewno- innej opcji nie przewiduje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Męskie kartki , jak nic, pięknie wykonany temat. Będzie dumna ekspozycja na biurku właściciela kartki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, super sobie poradziłaś.....
    nic dodać, nic ujać

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie karteczki są niezwykłe. Dla mnie męskie tematy to zawsze nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kartka bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń