Obserwatorzy

Translate

niedziela, 27 lipca 2014

Lipcowe wyzwanie z Scrap Pasją - Pozdrowienia z wakacji ...


 Witam Was!
Postanowiłam  dzisiaj zmierzyć się z nową formą prac, ponieważ bardzo zainteresowało mnie to właśnie wyzwanie...
http://sklep-scrappasja.blogspot.de/2014/07/lipcowe-wyzwanie-z-scrap-pasja.html 




A mój synek Gabryś ma takie fajne fotki z nad morza, więc chciałam jakoś je  ozdobić nie tylko  w obrazki, ale i w emocje,  i zgłosić na to właśnie  wyzwanie...







...wykorzystałam tu papiery UHK Gallery, Galerii Papieru, Piątek13 stego, Graphic 45, sznurki, perełki, cyrkonie,  wykrojnik ten http://www.scrappasja.pl/p4491,wykrojniki-craftables-cr1223-znaczki.html 
oraz inne napisy...
A teraz proszę o konstruktywną krytykę , co zrobiłam źle lub nie tak przy tworzeniu tej pracy i dziękuję za uwagę:)

12 komentarzy:

  1. dla mnie super :) i nawet Gabryś ma swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda rewelacyjnie i będzie przy tym piękną pamiątką z wakacji. Jedyne co mi nie pasuje w kompozycji to motylek- mało morski, choć wakacyjnie pasuje na pewno. Ale to drobiazg i bardziej rzecz gustu niż błąd :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko, może rzeczywiście i motyl tu nie na miejscu.to będzie podpowiedź na przyszłość. Pozdrawiam:)

      Usuń

  3. Poczuj dotyk uśmiechu
    I miej piękny dzień,
    Idź w ten dzień bez pośpiechu
    Podejmując jego grę.
    Życzę.
    Na niebie i w sercu słońca,
    a na twarzy
    uśmiechu bez końcaڿڰۣ◕

    __________(¯`:´¯)
    ______ (¯ `·.|/.·´¯)
    _____ €(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    _____€€ (_.·´/|`·._)€€€€€
    ____€€€€€ (_.:._)€€€€€€€€
    __€€€€€€_||_€€(¯`:´¯)€€€€€
    __€€€€€__||_(¯ `·.|/.·´¯)€€€
    ___€€€___|(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    ____€€___||.€(_.·´/|`·._)€€
    _____€___||€€.(_.:._)_€€ ****
    _( ____¤ۣۜ๘¤ّۣۜ_____/)___/)__¤ۣۜ๘¤ّۣۜ
    ¤ۣۜ๘¤ّۣۜ¯¯¯¯¯(/¯¯¯)¯¯¯¯¯¤ۣۜ๘¤ّۣۜª“˜¨“¨˜

    ŻYCZĘ MIŁEGO I SPOKOJNEGO NOWEGO TYGODNIA.
    POZDRAWIAM:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, Tobie także życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  4. Jej, ile tu się dzieje :)
    Bardzo fajna praca, jedyne co bym zmieniła to układ zdjęć, bo jakoś w tej co jest mi się nie kojarzy za dobrze :)
    ale kolory i elementy dobrane sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna pamiątka z wakacji :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza pamiątka. dziękujemy za udział w zabawie Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń