Obserwatorzy

Translate

niedziela, 27 lipca 2014

Ptaki, ptaszki.....i sowa...

Witam Was !
Dzisiaj u mnie się zaptaszczyło!  bo chcę Wam pokazać serducha w ptaszki....Z samego rana zauważyłam, że już ptaki tak nie śpiewają , jak jeszcze kilka dni temu.Dla nich także w końcu przyszedł czas spokoju i wyciszenia, bo młode odchowane i teraz czas na naukę fruwania...
a oto moje ptaki letnie , kolorowe,
do zawieszenia w oknie, na ścianie lub pokoju dziecięcym...





...zrobione z serwetki, metodą decoupagu, do każdego serca dobrana kolorem kokardka i małe przetarcia...

...a do kompletu dorobiłam kartkę urodzinową  dla dziecka z sówką...



...oczywiście! z papierów Paper Passion  Beige Collection i Soft Collection, którą zgłaszam  tu...
http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/07/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-nr-2.html 
 papiery kupione tu...
http://paperpassion.pl/
 ...kartkę zgłaszam także tu...
http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/07/fan-site-lipiec.html
Pozdrawiam Was niedzielnie i zapraszam wkrótce:)dziękując jeszcze bardzo serdecznie za wasze komentarze!!!

21 komentarzy:

  1. śliczności:) pokoik malucha będzie super wyglądał z takimi kolorowymi ptaszkami. Pozdrawiam i spokojnego niedzielnego popołudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, a Tobie także życzę dobrego popołudnia:)

      Usuń
  2. ależ piękna girlanda, a w kartce się zakochałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, śliczne serducha. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basienko , ale pieknie CI wyszlo ! Ta zawieszka z serduszek z ptaszkami jest cudowna ! Uwielbiam takie prace ! A jeszcze robione przez Ciebie sa najlepsze , wiem co mowie ! DO tej pory sie zachwycam swoim najpiekniejszym pudeleczkiem , ktore mi zrobilas ! :) Karteczka jest urocza bardzo subtelna i ma w sobie wiele delikatnosci. Bardzo mi sie podoba. Juz sie nie moge doczekac jak dostaniesz paczuszke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI bardzo i ja z ciekawości liczę dni! Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Serduszka pięknie ozdobione i tworzą fajną zawieszkę, bardzo gustowną. Kartka jest milusia i w spokojnym kolorze co mi się bardzo podoba. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesympatyczna sówka! Dziękuję za udział w wyzwaniu PP.

    OdpowiedzUsuń
  8. serducha super:) a karteluszka rewelacyjnie również optymistyczna:) Dziękujemy - DT Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sowy :) a ta jest rewelacyjna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń