Obserwatorzy

Translate

niedziela, 17 sierpnia 2014

Wyzwanie 3 - monochromatyczne ...

Witam!
Dzisiaj do południa mam troszkę więcej czasu, ponieważ nie muszę gotować obiadu... nareszcie! ( bo idziemy na proszony!) więc wrzucam kolejną kartkę na wyzwanie tu...
http://altair-art.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-3-monochromatyczne.html 

 Jest to kartka na urodziny, w moich ulubionych fioletach z różnych papierów, których kolor pasował mi do całości,

 ...kwiecista do bólu, z kwiatkami zrobionymi własnoręcznie z papieru czerpanego w tymże kolorze  oraz innymi gotowcami...
...stempelek od Novinki...
 ...trochę wstążek , ćwiek,  brokat , coby się błyszczało i wabiło wzrok...
...listki i inne ornamenty z wykrojnika...
Dziękuję za tyle ciepłych słów pod moimi poprzednimi kartkami i życzę Wam spokojnego popołudnia:)

20 komentarzy:

  1. Fiolety to wprawdzie nie mój kolor, chociaż powoli zaczynam się do nich przekonywać :) Kartka wyszła pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fiolety , cudne kwiaty zrobiłaś i ciekawie skomponowałaś całość :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te fiolety a kartka bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, zdecydowanie w fioletach coś jest... tak bardzo przyciągają wzrok na Twej kartce :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię fioletowy kolor, urocza, bardzo kobieca kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki przesyt na kartkach ! Szczegolnie na Twoich bo wsyztsko pieknie laczysz Basienko ! Piekna kartka :) Ucze sie od Ciebie :) Zycze CI smacznego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu piękna karteczka, rewelacyjna, ps ja też się cieszę gdy czasem ktoś ugotuje dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna i w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) miło że wpadłaś do mnie na bloga i oczywiście zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. norrrrrrrrrrrrrrmalnie terrrrrrrrrrrrrrror fioletów :-)
    bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń