Obserwatorzy

Translate

piątek, 8 sierpnia 2014

WYZWANIE/CHALLENGE #13 w I Kropce...

Witam Was!
Dzisiaj poszalałam i będą dwie kartki, ale każda na inne wyzwanie i w osobnym poście....nie mam czasu na  dłuższe przebywanie bo wiadomo...., więc za jednym zamachem, jak to się mówi...
oto pierwsza kartka urodzinowa  na wyzwanie tu...
http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2014/08/wyzwaniechallenge-13-everything.html
 ...jak widać na załączonym obrazku jest tekturka zegara, którą przecięłam na dwie części i wyembossowałam na gorąco  pudrem do embossingu Cosmic Shimmer, Pastel Peach i Detail True White...

 ...do tego użyłam papierów I Kropki PasteLove 01, 02, koronka, gaza, różne kwiatuszki i pręciki,
 ...cyrkonie...

Dziękuję za Waszą uwagę i zapraszam do drugiego posta, buziaki:))

11 komentarzy:

  1. Świetna choć część pierwsza bardziej mi się podoba od tej różowej. Nie mniej jednak kartka piękna i starannie wykonana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a ten róż to tak dla zróżnicowania kolorystycznego:)

      Usuń
  2. ta sam tekturka a jakie inne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? jeden element, a sposobów na wykorzystanie go cała masa:)

      Usuń
  3. wow, jakie cudowne wykorzystanie tekturek! wielkie dzięki za udział w wyzwaniu Pracowni IKROPKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for taking part in I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń