Obserwatorzy

Translate

sobota, 22 listopada 2014

Zaległości imieninowo-urodzinowych ciąg dalszy...

Witam Was!
No niestety, ale mam poślizg w moich pracach...
Tym razem mam pudełko zrobione dla drugiego Mojego Ulubionego Szwagierka Karola...



Pudełko na różne drobiazgi, jak pendrive, spinki do mankietów , kluczyki i tego typu rzeczy...
Wykorzystałam do zrobienia dwie serwetki, farbę pomieszałam i wyszedł  szary wpadający w niebieski, lakier satynowy. To takie urodzinowo-imieninowe pudełko, a obdarowanemu Karolowi bardzo się spodobało....i to jest najważniejsze!
Dziękuję za uwagę i witam nowe osoby tu zaglądające! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam wkrótce :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wygląda.Miłej soboty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się ,że się podobało :) Sama chętnie przygarnęłabym takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca i super połączenie! Oj z tym czasem to jest tak a nie inaczej .... znam to :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca,bardzo podoba mi się to pudełeczko :) Fajny kolor uzyskałaś i świetnie komponuje się z całością :)

    OdpowiedzUsuń