Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 12 stycznia 2015

I znowu nostalgicznie....

Witam Was serdecznie!
Jakoś nie mogę się przełamać i zabrać  do konkretnego działania! Chyba ta zima-nie zima ,taki wpływ ma na mnie. Najchętniej zaszyłabym się w jakiś kącik i przespała do wiosny. Brakuje mi słońca, ciepła i wysokiego ciśnienia....dlatego i moje kartki takie nostalgiczne...


Papiery to mieszanka UHK Gallery, koronka, wstążka, napis z paska ze Skarbnicy Pomysłów, motylki wiosenne! DP Craft, oraz złote mikrokulki, obrazek zakupiony kiedyś w sklepiku Na Strychu.
Kartke zgłaszam na wyzwanie...w Skarbnicy Pomysłów 
Dziękuję za Wasze przemiłe komentarze pod ostatnim postem! Witam nowe osoby, które zechciały dołączyć do Mojego Świata!  a także zapraszam wkrótce :)






36 komentarzy:

  1. Wspaniałe te kartki, muszę kiedyś coś znów powtórzyć mam całe wielkie pudło różności do kartek ale nie pamietam kiedy coś robiłam z nimi. Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nostalgiczne ale piękne! :))
    Pogoda faktycznie nie sprzyja dobremu samopoczuciu... :(
    Pozdrawiam gorąco!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu - ta karteczka jest prześliczna! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. być może i nostalgiczna a jednocześnie bardzo klimatyczna i romantyczna i rzekłabym niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nostalgiczna ale piękna :);0 Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. alez cie nostalgia dopadła!
    może kawa na ciśnienie pomoże... :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nostalgia bardzo ładna. Odrobina nostalgi nikomu nie zaszkodzi.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nostalgia,ale za to jak pięknie pokazana :)
    Powodzenia w wyzwaniu!
    Mnie też brakuje słoneczka,chociaż pochwalę się,że dzisiaj u nas był piękny słoneczny dzień,aż chciało się żyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię takie nostalgiczne kartki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna. Bardzo lubię takie kartki :) Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, bardzo klimatyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna nostalgia, być może to pogoda a może odskocznia od świątecznych ozdóbek. Powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i jedno i drugie, a może i jeszcze co najmniej jedna przyczyna znalazłaby się .Dziękuję :)

      Usuń
  13. Przychodzą mi na myśl słowa piosenki "to był świat w zupełnie innym stylu..." :-)
    Kartka ma wdzięk, czar i ma duszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta nostalgia przepiękna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne pozdrawiam Małgorzata Kasprzak

    OdpowiedzUsuń