Obserwatorzy

Translate

niedziela, 8 lutego 2015

Tacka...

Witam Was wieczorowo!
No, dzisiaj to mamy prawdziwą zimę! momentami sypie śnieg tak, że świata nie widać. Nareszcie jak zima, to zima. A ja dostałam taką oto tackę, dosyć sporych rozmiarów...

 ...z prośbą, aby ją ozdobić i odnowić. Tematem miały być kurki i koguty, czyli jednym słowem, drób.
I zobaczcie, jak zinterpretowałam ten temat...







Muszę powiedzieć, że dużo farby poszło, lakieru, różne wzory serwetek....poza tym zrobiłam przetarcia na krawędziach tacy, co myślę, że nadało jej takiego  "zużytego" charakteru. Taca miała wypracowane nierówności, więc je pozostawiłam,  co widać na zbliżeniach. Kąciki tacy postarzyłam patyną i dodałam jeszcze kropki, chociaż nie do końca jestem przekonana do tego cieniowania....ale mimo to pozostawiłam. I co sądzicie o tej pracy?
Dziękuję za wasze uwagi i zapraszam wkrótce :)

25 komentarzy:

  1. Taca wygląda super :).

    I jak fajnie rozmieściłaś te wszystkie kurki, kurczaczki i koguciki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Taca bardzo mi podoba się,wykonanie tacy i aranżacja motywów super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kuraki! Lubię takie motywy! Widać, że napracowałaś się nad tą tacką!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ta odnowiona taca

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna taca w rustykalnym stylu :) Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. drobiu teraz pod dostatkiem ;) fajna taca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzyskałaś rewelacyjny efekt! Musiałaś się nieźle napracować...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najbardziej cieninowanie pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. była tacka... jest... kurnik ;-D

    jajka sie przydadzą ;-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna taca. Dostała drugą młodość.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezaprzeczalnie kuraki są urocze :) Niezła gromadka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna praca :) O niebo lepiej teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tacka przerobiona nie do poznania. Ładna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż u mnie słychać ten kurzy rejwach:-) Zacna rzecz i wesoła!

    OdpowiedzUsuń