Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Motyl....

Witam Was !
Wiosna znowu gdzieś schowała się ....bo zimno, wietrznie i ponuro....A ja mam kartkę kolorową, wesołą i wiosenną...Pobawiłam się dla odmiany trochę stemplami, farbką , tuszami i wyszła mi taka kartka...




Wykorzystane materiały:
Falling Stars - Letters from beyond/Lovelorn
Falling Stars - Dusk/Lemon tree
Latte
DaMasquerade - Superstition 
Papiery zakupione W Skarbnicy Pomysłów,
stemple Marianne Design,
mgiełki 13 arts, zieleń perłowa, malina pastelowa, żółcień cytrynowa,
tusze Distress Ink i ScrapBerry,s, białe gesso i Inka Gold.
Wykorzystałam też kawałki zadrukowanych stron książki...i perełki.
Motylki z dziurkacza i wykrojnik Peacock Butterfly, Wild Rose Stdio.
Kartkę zgłaszam tu...Wyzwanie #6: Motyle
oraz tu...http://altair-art.blogspot.com/2015/01/wasze-prace-2015-rok.html
a także tu...motyLOVE wyzwanie #37
I tu...Światowy Dzień Książki- wyzwanie

Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce!

30 komentarzy:

  1. Super karteczka, podoba mi się bardzo sposób wykonania. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna i kolorowa ... może wreszcie przywoła wiosnę ... u nas rano było biało ... ale od śniegu.
    Pozdrawiam i słoneczka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie! Aż słońce zajrzało przez moje okno, żeby podziwiać tę cudną pracę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, wiosenna i kolorowa :))) Super wyszła Ci ta zabawa farbami i tuszami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, kolorowa karteczka! Basiu, jak oceniasz matowe mgiełki? ja mam tylko jedną, perłowa i jestem nią zachwycona, ale ciekawi mnie efekt matowych mgiełek. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam także kilka perłowych i chyba ze dwie matowe. Efekt dają fajny, praktyczne taki sam, tylko bez połysku. A tak mówiąc na całego jeszcze nie poszalałam z nimi...

      Usuń
  6. podziwiałam już na FB piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo piękna karteczka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pastele Basiu, karteczka jest przeurocza! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, powodzenia! miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, bardzo pozytywna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ale kolorowo, wiosennie motylowo - super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z motylkiem - zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewia kolorów! Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ kolorowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mediowo, kolorowo- fantastycznie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ się tutaj dzieje. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń