Obserwatorzy

Translate

środa, 16 grudnia 2015

Zimowy obrazek...

Witam Was!
Mam jeszcze kilka kartek do pokazania, ale dzisiaj tylko jedna z zimowymi domkami...




 Kartka wykonana w większości z białego papieru wizytówkowego, na którym  wytłoczone są płatki śniegu, biały karton brokatowy, odrobina srebrnego i białych półerełek. Tło stanowi papier Galerii Papieru. Kartkę zgłaszam tu...Wyzwanie #13 - białe święta / Challenge #13 - white Xmas
 oraz tu..."Bożonarodzeniowa kartka świąteczna"
Dziękuję za Wasze komentarze i zapraszam wkrótce :)

16 komentarzy:

  1. Piękna!! Patrząc na Twoją kartkę to aż by się chciało żeby spadł śnieg:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, aż zachciało mi się zimy ze śniegiem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Uwielbiam to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spaniały bajkowy widok, kojarzy mi się z dzieciństwem, wspaniała karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko Ty Moja Kochana, kolejna piękna kartka. Bardzo podobają mi się te wytłoczone płatki śniegów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniegu mi brakuje w święta, więc Twoja kartka jest jak miód na me serce!!!
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały, zimowy krajobraz na jednej karteczce :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas niestety śniegu bark ale za to na kartce ośnieżone domki prezentują się wspaniale :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w zimowym wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka z widoczkiem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń