Obserwatorzy

Translate

sobota, 4 czerwca 2016

Wyzwanie # 22 Z tekturką...

Witam Was cieplutko!
  Po raz kolejny zapraszam na nowe wyzwanie na blogu It's just fun! Temat to...Wyzwanie # 22 Z tekturką
Szczegóły jak zawsze na blogu, a oto moja inspiracja, zrobiona po raz pierwszy kopertówka...





Jak widać moją tekturkę z Crafty Moly, zembossowałam na gorąco pudrem Stamperii. Wykorzystałam też piękny papier z kolekcji Craft & You Design " Lavender  Garden". Do tego róże zrobione przy pomocy wykrojnika Sizzix i piękny materiałowy kwiatek zakupiony w Paper Passion.
Jeszcze banerek do zabawy...
Kartkę kopertówkę zgłaszam na wyzwanie tu...Wyzwanie #46 - Ribbons 
   Zapraszam do udziału w wyzwaniu i życzę powodzenia!
 

11 komentarzy:

  1. Piękna kopertówka, Basiu :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie widać, ze to pierwsza :) Brawo ! Ja też jeszcze kopertówki nie robiłam, ale kiedyś bedzie ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kopertówka! W ogóle nie widać, że pierwszy raz ją robiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka śliczna. No strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała kopertówka pięknie ozdobiona

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, aż trudno uwierzyć, że to Twój debiut w zakresie kopertówki. Jest cudna! A jaka kolorystyka, aż buzia się uśmiecha na sam widok. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kopertówka! Cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancka kopertówka, piękna kompozycja i kolorystyka! Pozdrawiam i uśmiech zostawiam ❤

    OdpowiedzUsuń