Obserwatorzy

Translate

czwartek, 2 marca 2017

Coś nowego...i warsztaty Art Journalowe...

Witam Was!
           Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów pod ostatnim wpisem! Dzisiaj chcę się podzielić z Wami wrażeniami z warsztatów Art Journalowych, które odbyły się w sobotę 25.02 w Stalowej Woli. To właśnie była dla mnie nowość, zobaczyłam, dotknęłam i dowiedziałam się wielu rzeczy na temat powstawania takiego Art Journala. A tych wszystkich wskazówek , rad udzielała, jak i całe warsztaty prowadziła przesympatyczna osoba, jaką jest Gosia Jonaszek z bloga Peninia Art . Gosia tworzy piękne prace, którymi zachwycam się już od dawna. Raz jeszcze dziękuję Gosi i innym przemiłym kobietkom, w towarzystwie których, czas płynął w zawrotnym tempie..dwa zdjęcia pozwoliłam sobie zapożyczyć ze strony Gosi :)
 
 

  Zdjęcie z przesympatyczną Gosią💟💟💟
 A to już mój dopieszczony w domu Art Journal do zadań specjalnych...



Mała zajawka tego, co się rodzi w mojej głowie, jako pierwszy wpis...
 Grzbiet...
 Mam nadzieję, że wkrótce pochwalę się tym pierwszym wpisem. Pozdrawiam i dziękuję za uwagę:)

23 komentarze:

  1. Basiu super sprawa takie warsztaty:) Tyle można się dowiedzieć i nauczyć:)
    Ja od niedawna też zakochałam w art. journalu i stawiam pierwsze kroki - pierwsze wpisy już u mnie powstały, ale sama z ogromną chęcią wybrałabym się na takie warsztaty:)
    Czekam z niecierpliwością na twój journalowy wpis - bo zapowiada się ślicznie:)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe spotkanie, klimacik widać rodzinny :) Piękna praca końcowa i fajnie, ze bedzie miałą ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się ostatnio wkręciłam w tą technikę Kochana, super warsztaty zazdroszczę , Buziaczki Basiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, wspaniałe warsztaty!
    Twoja pierwsza praca zachwyca, czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis! Chętnie zobaczę kolejne :)
    Generalnie wszelkie warsztaty, w których brałam udział były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak żałuję, że nie mogłam być na tych warsztatach. Zwłaszcza teraz, widząc jak piękną pracę stworzyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mówią same za siebie. Twórcza atmosfera, emocje, radość z tworzenia i wzajemnego spotkania się. Piękna praca wyszła z Twoich rąk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, aż zazdroszczę takich wspaniałych warsztatów.
    Art journal wprost zachwyca i trochę intryguje...
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie warsztaty to świetna sprawa:) Czekam na pierwszy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, ja również dziękuję,że byłaś i że mogłam Cię poznać:)Cieszę się bardzo:)
    Okładka Journalowa wyszła Ci wspaniale:)Czekam na Twoje kolejne wpisy,z wielką przyjemnością obejrzę :)
    Pozdrawiam od serca-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu,piękna przygoda z tworzeniem art- journalu. Pięknie sobie poczynasz- jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna okładka i cudnie zapowiada się pierwszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojje, mogę tylko popatrzeć i powzdychać. Zazdraszam tych fajnych warsztatów z Gosią. też bym mogła tam być.
    A Twój art-journal wyszedł kapitalnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca! Widać, że warsztaty bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkania są zawsze owocne. Piękna praca powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdroscic tak wspanialyh warsztatow, swietna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie warsztaty i to w moim mieście powiatowym !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, ciekawy i na pewno coś nowego. Lubię takie spotkania, zawsze poznaje się coś nowego i cudownych ludzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca zachwyca, czekam na kolejne! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Super prace z warsztatów : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super sprawa z takimi warsztatami. Twórczy bałagan wokół 😃 Wspaniały artjournal zrobiłaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciesze się Basiu, że się rozwijasz i szukasz nowych wyzwań! Uwielbiam Twoje prace, są gustowne i wykonane ze smakiem! Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń