Obserwatorzy

Translate

czwartek, 6 lipca 2017

Skrzyneczka i coś jeszcze...

Witam Was!
Ta pora roku stanowczo nie sprzyja częstemu przesiadywaniu przed komputerem.Robią mi się duże zaległości w pokazywaniu prac i odwiedzaniu Waszych blogów! Dzisiaj ciąg dalszy prac zrobionych już jakiś czas temu...
Skrzyneczka z sercem, z motywem serwetkowej pomarańczy...



 I robione po raz pierwszy podkładki pod kubek,także z motywem z serwetek.


Witam serdecznie w Moim Świecie Patrycję i Anielską Anielę! Cieszę się, że zostaniecie ze mną na dłużej! A Wam dziękuję za wszystkie komentarze i do zobaczenia wkrótce:)

31 komentarzy:

  1. Podkładki pod kubek najbardziej mi się podobają bo w takiej letniej odsłonie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno skrzyneczka, jak i podkładki pierwsza klasa, Basiu:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Basiu! Podobają mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu zarówno skrzyneczka jak i podkładki świetnie ci wyszły. Bardzo lubię te serwetki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, jak ja rozumiem Ciebie- mnie czasu wciąż za mało, a nic już nie tworzę,to co dopiero Tobie?...
    Wspaniałe podkładeczki, nie wspominając o fantastycznej skrzyneczce
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Jadziu, a z tym czasem to coś się dzieje niedobrego, kurczy się?

      Usuń
  6. Witam w klubie mających zaległości w publikowaniu :)
    Skrzyneczka i podkładki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu skrzyneczka i podkładki są rewelacyjne! Tworzysz same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności - zwłaszcza podkładki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, skrzyneczka i owocowe podkładki bardzo mi się podobają. Taki soczysty komplecik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna skrzyneczka :) bejca w środku to super pomysł :) na podkładkach podoba mi się pomysł z kropkami, dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta skrzyneczka :) Podoba mi się motyw pomarańczy :) A podkładeczki są rewelacyjne :)
    I właśnie uświadomiłaś mi, że jeszcze nie nacisnęłam tego magicznego przycisku "Obserwuj", a jestem tu już tak długo :) Ale już naprawiam swój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Lidziu, i cieszę się że jesteś w Moim Świecie:)

      Usuń
  12. Piękna skrzyneczka i mega letnie, smakowite podkładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycasz jak zawsze cudenkami.Oczarowaly mnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzyneczka śliczna. Owocowe podkładki na czasie i pięknie ozdobione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu jak zawsze pięknie przyozdobione:). Masz rację czas letni nie sprzyja blogowaniu i odwiedzinom, ale każda z nas znajduje chwilkę, aby odwiedzić inne blogi:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają takie podkładki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to wszystko śliczne i... apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń